La meva llista de blogs

dijous, 11 de novembre del 2010

les tac a l'aula

Penso que les tac a l'aula ens han de servir com una ajuda, com una eina més per fer avançar els nostres alumnes en els seus coneixements.
Consisteix en una manera més amena de practicar els aprenentatges, i ells ja han nascut en un món en que el seu domini és totalment imprescindible.

dilluns, 25 d’octubre del 2010

Benvingut/da

Hola!
Aquest es el blog de la Fina. Aquí hi aniré afegint tot de coses relacionades amb les meves aficions, la meva feina, i d'altres coses interessants.