Mireu aquest video
La meva llista de blogs
dilluns, 15 de novembre del 2010
dijous, 11 de novembre del 2010
les tac a l'aula
Penso que les tac a l'aula ens han de servir com una ajuda, com una eina més per fer avançar els nostres alumnes en els seus coneixements.
Consisteix en una manera més amena de practicar els aprenentatges, i ells ja han nascut en un món en que el seu domini és totalment imprescindible.
Consisteix en una manera més amena de practicar els aprenentatges, i ells ja han nascut en un món en que el seu domini és totalment imprescindible.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)