Penso que les tac a l'aula ens han de servir com una ajuda, com una eina més per fer avançar els nostres alumnes en els seus coneixements.
Consisteix en una manera més amena de practicar els aprenentatges, i ells ja han nascut en un món en que el seu domini és totalment imprescindible.
1 comentari:
Espero que el curs t'ajudi en aquesta nova tasca!
Xavier
Publica un comentari a l'entrada